Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~South | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr adresSzczecin zarejestrowany20.06.2006 @01:34:05 ostatnio na stronie28.06.2012 @13:23:46

dodatkowo zajmuje sie:

Flash (AS 3.0)
Html




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmuso.pl Gadu-Gadu465252
digarty32 komentarze474 posty na forum14

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+zeroq    06.10.2009 @23:03:06
odbudowujemy grupę nr2 czyli Szczecin - dołącz do nas - http://www.digart.pl/grupy/2/Szczecin
_______
...
~GURUART    18.05.2009 @15:26:14
Świetna robota
~MrKukocz    24.03.2009 @11:45:56
siemano - no no Twoja firmowka widze zostala odziana w szykowne wdzianko - podoba mi sie nowa kreacja Pozdrawiam
_______
Nowe portfolio | https://www.behance.net/MrKukocz
~Cyprees    18.01.2009 @19:27:45
Nie wiem, czy dziekowalem. Tak wiec dziekuje za komentarz pod projektem I tak pewnie zrobili go po swojemu

Rowniez pozdrawiam
+Franko    05.01.2009 @19:48:51
dzięki za linka, czytałem to już wcześniej i nie uważam by mój projekt był w sprzeczności z tezami w artykule przedstawionymi.
co do hasła, to mam trochę inne zdanie na ten temat. bardziej coś pokroju:

webdesign is what a webdesigner wants it to be. as long as there's someone who will pay for it and someone who will find it useful or at least not impeding.

ale generalnie zawieranie całego webdesignu w jednym zdaniu jest zwyczajnie głupie. :P
_______
http://designin.pl [designin.pl]
http://blog.designin.pl [blog.designin.pl]
~czaynatown    07.12.2008 @10:57:36
allo allo
~hantsha    17.11.2008 @09:38:05
popatrzę..
_______
jesli okolicznościówka to http://www.mcplonka.com
~paueu    16.11.2008 @23:08:51
jak na razie to najmądrzejsze projekty stron internetowych jakie tu widzialem
+canvaske    29.10.2008 @21:43:41
o widzisz

troche czytałem i wiem jak projektuje się funkcjonalnosci, ale obejrzyj proszę ten projekt, zastanów się jak dużo jest ich złamanych i czy czasem jakość projektu nie może być nagięta do jego efektowności/wymagań klienta

swoją drogą Twoja galeria jest świetna

pozdrawiam

_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~Dagna    19.10.2008 @23:30:28
oj tam oj tam - nie zawsze... raz mi sie zdarzylo ale teraz Cie pamietac bede ... jeszcze tylko na piwo sie wybierzemy to juz wogole Cie pamietac bede pozdrowienia
~michalchyrek    14.10.2008 @16:20:30
hey, co do Coffee Lovers to tak ma to byc flash, dostalem scisle wytyczne co gdzie ma byc, a klient wymyslal sobie projekt na podstawie pizza hut i burger kinga, stad nie rozumiem o co chodzi, z ta mala funkcjonanoscia, niezle folio, pozdro
~Cyprees    07.10.2008 @09:22:37
pw poszlo
~termapix    05.10.2008 @21:11:24
Czesc.
To zrzuty z serwisu... webmaster poskladal jak poskladal...
co do funkcjonalnosci to masz racje

dzieki za konstrukt
Pozdr,
P
~MrKukocz    22.09.2008 @10:28:38
no no nie spodziewalem sie

ale musze przyznac ze jestem zadowolony z efektu
dzieki
_______
Nowe portfolio | https://www.behance.net/MrKukocz
~MrKukocz    22.09.2008 @10:24:38
dzieki
dzis wieczorkiem wrzucam druga prace sam ocenisz jak mocno ja dopracowalem
pozdrowki
_______
Nowe portfolio | https://www.behance.net/MrKukocz
~Cyprees    05.09.2008 @20:45:01
Nie bylem wogole osiagalny, telefon jak zwykle gdzie byl posiany.

Okej, bede wdzieczny
~Cyprees    05.09.2008 @20:39:23
Powiesz mi Piotrze co ?
~flamenca    01.09.2008 @14:33:28
baaardzo dawno. ciekawe dlaczego?!
w takim razie czekam aż się odezwiesz. gg-aktualne
pozdrawiam
+Franko    15.08.2008 @10:52:34
do przypadku i umiejętności dodałbym jeszcze w miarę rozsądny czas na wykonanie... czego notorycznie się niestety doprosić nie można. no i wychodzą rzeczy niedopieszczone :/
_______
http://designin.pl [designin.pl]
http://blog.designin.pl [blog.designin.pl]
+Franko    15.08.2008 @10:38:36
no trzeba przyznać, że poziom projektów na digarcie zszedł na psy. cieszę się, że mogę chociaż troszkę ten stan rzeczy zmienić... choć jak mówisz cudów nie zdziałam :P
_______
http://designin.pl [designin.pl]
http://blog.designin.pl [blog.designin.pl]
~XenoN    14.08.2008 @03:27:44
nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszcze agencji. To jest moje marzenie
~OxaR    10.08.2008 @22:56:45
Fajna galeria zapraszam do siebie

dobra a na serio to niezle masz te prace. Jutro jak będę pamiętał to coś ci napiszę w niektórych ;P
~Mackas    05.08.2008 @13:38:48
Myślę, że warto
_______
portfolio http://www.mackas.com zapraszam
~Cyprees    02.08.2008 @20:53:23
~snozexp    29.07.2008 @16:54:56
jakies wady/rady ?
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt